Followers

Saturday, October 23, 2010

ISO.... ISO 9001 MAMPUKAH ANDA TERSENYUM

Aduh,
Dah lama tak de class ISO.... Murid murid tua ni mulalah bingung bingung sikit. Selak kertas sana sini, cari cerita lama. Ada yang tergantung gantung tak siap. Cikgu pun senyum ajelah, maklumlah murid murid tua yang hendak mencapai tahap ISO 9001:2008. Jadi ke tak ni...

Walaubagaimana pun kena buat jugak kena siap jugak sebelum habis januari 2011. Masa tu entah siapa ada entah siapa yang dah blah.. Sekarang adalah musim menulis. tulis sahaja apa peraturan kamu. Pastikan apa yang ditulis tu kena buat dan borang berlambak lambak untuk mereka yang akan  mengambil tempat kita.


 Kasihan cikgu, bercakap tak habis habis, entah dia orang faham atau tidak ni
 Part ni aku pening, tambah pulak tulisan kat depan kecik kecik...

 Bila cikgu baca kerja tangan kita, dia pun komen banyak banyak, ada seminggu nak buatt perubahan
 Chef Ree kena tukar bahan masakan gamaknya

Kami senyum je, senyum kerja tak siap dan senyum sedekah

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

biasa la tu pakcik bila dah tua malas sikit nak buat kerja

noor afzan said...

haha..
bila dah lama tak belajar, dah berkarat semua.
susah nak polish balik.