Followers

Sunday, October 24, 2010

Restoren Pelita Yang Dilupakan

Salam,
Bila hari hari cuti ni eloklah pergi makan makan, makan kat restoren pelita ke, restoren kari kepala ikan ke, restoren kg pandan ke... Tapi cuba korang pergi kat restoren De' Chow Kit  dekat Seven Elevan supaya perasaan muak tu tidak menguasai diri. Disana ada makanan padang, ni asyik asyik makan makanan sebelah utara aja, sekali sekala tukarlah selera.


Kalau ke Chow Kit jangan kejar bihun sup aje, kat sana ramai orang makan tapi yang ramai adalah orang yang kurang deria hidung je. Sedap memang sedap, akupun terpegun tapi ada bau tak menyenangkan. Dulu aku terbau jugak tapi sekarang macam tak de bau walaupun duduk tepi longkang... Alih alih pelita jugak jadi pilihan... Tanya bang mail...

Sekali sekalamakanlah jeruk dan tak perlu menunggu waktu mengandung baru nak makan... Si Faizan entah bila dapat anak ya.




Pandanglah udang ni kalau korang berselera, kalau tekak gatal toksah makan................

2 comments:

Jijahh @ f.k said...

wah wahh pepagi ni rasa lapar lak nengok udang tu

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Suka sangat makan kat Restoran Pelita. Walaupun tak makan kambing tapi sup kambing dia mmg superb.