Followers

Thursday, January 6, 2011

Pagi...... Hujan.....

Salam... pagi ini hujan lebat sana sini dan sampai opis pukul 9.40 pagi... gila betul dan sampai sekarang pun belum minum pagi tapi " briefing " dah lepas pun... lega jugak lah... Sepanjang perjalanan tak nampak pun kemalangan, cuma semasa sampai kat opis baru dengar ambulan...berbunyi..... orang beranak kut.... ye lah bulan januari adalah saat paling baik menerima orang baru ... jangan bulan disember..... nanti lambat sekolah

Ingatlah pesanan orang tua tua... cepat cepatlah kawin.. cepat menimang anak, cepat dia sekolah... jangan dah umur 50 baru ada anak... sempat ke melihat menantu dan cucu ?.....Apa pun   Selamat Pagi Semua.....

1 comment:

azieazah said...

Betullah Bang, nanti dah tak larat nak jalan, anak baru masuk Tahun Satu. Letih tu banggg...