Followers

Sunday, February 6, 2011

Dari Malaysia Kembali Ke Cina

Salam... pagi tadi aku tenguk budak kecik, anak cina comel... dia pakai baju kebaya.... dia tak faham bahasa kita... tapi membawa kebudayaan kita balik ke Cina...





Entah apa ceritanya bila dia sampai ke kampungnya dengan baju kebaya itu. Orang kita malas nak pakai kebaya , malu semalu malunya...

2 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm PM.
:) Bukan malu pakai bajunya, malu tunjuk bentuk badannya!
Anak tu kan comel, mesti la suka! Tambah2 kalau dapat foc jer! Ya kan?

Panglima Muda said...

rasanya emak bapaknya beli kat sungai wang, macam baju budak kerja jual tiket bas atau kapal terbang