Followers

Tuesday, February 22, 2011

Makanan Kampung

Salam.... pagi pagi aku dah berasak dalam jem. Sampai kat office dengan tiba tiba rezeki datang menggolek.. Ada member bagi pulut kuning... mak oiii sedapnya dan terasa macam tok bomoh dulu dulu. Dia kata anaknya lulus periksa STPM

Aku tak ada gambo pulut kuning tu... selepas makan dengan man kuchai dan si haris barulah teringat. Dah terlambat, semuanya dah masuk perut. Kali ini aku ada gambar lain.... menyelerakan

 makan bersila sangat sesuai

 sambal belacan

 kari ikan

ikan oh ikan


Apbila sudah berada dihadapan mata... Silakan makan.......

4 comments:

Citarasa Rinduan said...

adoiii
kalau gini selalu..harus gemuk lah saya..pak din..
mai sini kita makan sama2..tambah nasi panas2 yer pak din!!

Panglima Muda said...

laaa. ada geng makan rupanya..

adina said...

itulah yg bgsnya kalo hidup di kampung,kalo ada org suapkan lagi bgs alangkah bahagianya bertambah sayang lagi ada kan pakdin

Panglima Muda said...

gamaknya gitulah....