Followers

Monday, February 7, 2011

Menghubung Kasih

Salam ...........hari ini kerja tapi mengantuk sesangat...ambil kesempatan follow lah blogger lain... nak memenuhkan member member...orang lain dah beratus ratus follower dan sampai ribu... aku pulak masih merangkak disini..... Ada ke gamaknya follower nak baca entry ribu ribu tu atau pilih mana mana awek cun...

Kerja kena ikhlas ..... belajar belajarlah ikhlas

1 comment:

kella said...

as salam.. kita pun follower tak ramai pun.. sebenarnya baru je mencecah ratus setelah hampir 3 tahun berblog! haaaa... orang lain kalau selama itu dah ribu tu! hehe.. tak salahkan sesiapa.. sendiri juga, sebab dulu memang tak niat nak sebar2..tapi bila dah ada orang komen mula lah suka.. :) hehe. so itu yang pakat2 komen.. tambahlah kawan.. :)

terima kasih juga sudi memberi komen ya! :)

ya... nak sambung kerja.. kerja niat kerna Allah..