Followers

Wednesday, March 23, 2011

Aku nak tenguk Video Datuk Sri

Dari pagi mencari Video Datuk Sri Anuar tak berjumpa...Kat kedai video pun tak da. Baca blog pula banyak pulak cerita kekawan kita. Aku pun terasa nak gelak beso beso, gila bertambah gila manusia ni. Tak ada kerja lain selain dari kata mengata. Penyokong, pelakun pun banyak, habis semua yang dalam kain diselongkar. Bulu bulu diselak sehelai sehelai mencari kutu dalam aroma yang sangat busuk. Sudahlah tu..........tak ingat neraka ke, tak ingat mati ke ?

Pekene nasi lemak lagi baik 


5 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
jaga pemakanan jaga kesihatan...kat parliman kot ada dvd tu

Panglima Muda said...

misti best julan bulan ni

Anonymous said...

Orang yang tak ada kojo tu mmg acham tu,
aku ingat pompuan yang kuat gumpat, masyallah
upa nya kaum jantan lebih handal gumpat dan lebih taksub pada yang mmg dah kenalkat keje keje maksiat, ingal la wahai manusia yang bernama
adam bahawa neraka tu hanya menanti kedatangan anda yg handal gumpat, dan jangan lupa yang kita ni semua pergi sekolah dan ada mak bapak,tak ke mereka ajar sifat hormat memhormati antara satu sama lain dan saling tidak bermusuhan sesama sendiri kita ni bukan tingal kat nogeri arab yang sentiasa berbalah sesama sendiri dan ada peransan hasad dengki bahkan kita ada la yang terbaik sekali di dunia dan tak ada bangsa lain yang menpunyai sifat sifat dermawan seperti orang malaysia is the best, I luv malaysia.
salam untuk semua yang sudi membaca.

Marina Monroe said...

Salam Tuan Panglima, Ishhh..nak buat aper tengok dvd macam tuh..
Biarkan saja mereka berlakon di pentas dunia, kita pula bersiap dengan dialoq akhirat kita..

Panglima Muda said...

macam macam kerja tak guna tu