Followers

Saturday, March 19, 2011

Anak Anak Negara Jiran

Sekali sekala marilah kita jenguk budaya ke negara Thailand

 Ini gambar cikgunya
 kau orang tahu tak main angklung

 Bila beso nanti cam mana rupa dia

 habislah duit, kalau membelanya

 macam singa
 kau nak lawan tokeh

 ini yang lelaki
 cikgu juga yang tolong make up

Gambar ini aku ambil dilobby hotel aku sebentar tadi.... tolong komen

4 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

berjalan ke thailand ke ni?
pernah pegi ke bangkok dlu..remaja2 mereka kdg2 kalau ke sekolah pun bermake up hihi..
tp x pasti sama ada tu dh abis wktu skolah or belum..sbb masih beruniform..

Panglima Muda said...

disini lah kat KL je.. semlam aku jumpa kat lobby hotel

IxoR@ said...

suka tengOk mereka yg berlainan bangsa & adat.... unik kan...

adina said...

dulu masa sklh rendah ada kwn org thailand baik sgt,ajar bahasa thai dan lagu thai,sronok sgt tapi bila masuk menengah kwn dah tak jumpa,bila tgk blog pak din ni rindu sgt nak jumpa dia,bilalah boleh balik kedah