Followers

Saturday, March 26, 2011

Dunia Orang Perempuan

Selamat pagi..... Hello orang perempuan semua. Sehari demi sehari dunia makin berubah dan orang perempuan juga berubah keinginana . Lihatlah dunia betapa hebatnya wanita

 kasut biasa makcik makcik pakai

 kasut anak anak dara pakai

 beg tangan carlo... mana punya barand da...

 ini cantik.. harga pun cantik... Datin yang pakai

 ini, orang pergi makan angin pakai

 ini pulak amoi amoi suka pakai 

 ini pulak , orang yang ada duit pakai

 kasut ini ada jambul

kasut ni ada zip kat belakang

aku macam biasa, makan ni sahaja pagi ni.....

4 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ahahahaha ada lg x letak tu kat situ..
lipstik..baju..huhu

Panglima Muda said...

misti ada yang lain

adina said...

asyik tunjuk dunia org pompuan aje,dunia org lelaki pun apa kurangnya

Percaya said...

xde kurang...org pompuan je.....hehe