Followers

Thursday, March 10, 2011

Sunggu Murah Gamaknya

Maka terdengarlah sebutan orang bahawa di Sungai Besar tu terdapat barang barang yang dijual dengan harga yang murah.... Betul ke.... Maka sangat teringinlah untuk melihatnya.... Sesudah dilihat tempatnya macamlah nak meniru niru kat Nilai gamaknya...Aku hanya berkeputusan kalau nak beli barang barang gitu datang ajalah kat Plaza GM... beli borong banyak banyak sambil sambil tu singgah kat hotel aku ya... minum minum.





Apa kata Orang Sabak Bernam

7 comments:

Adzriel AB said...

tak pernah ke sabak bernam. dekat dengan nilai 3 aje rumah saya ni.

cik ayin said...

saya duk pahang.jauh la kalo nak pegi..ngeh3

ibuintan said...

betul2 murah ke?

selalu ke Nilai 3 je

adina said...

kat plaza gm memanglah semuanya ada tapi semuanya kena borong baru murah beli satu2 susahlah sikit,utk org meniaga untunglah,jln jrm jgn ckplah panjang berjela nak pegi kena awal lambat pegi susahlah kena fikir byk kali dulu

MataHati @ MH said...

kadang2 ada jugak barang yg dijual pada harga yg sama tapi dipromosikan telah dipotong 10-20% dari harga sebenar. aiii

Panglima Muda said...

biasalah kat nilai tu... panas mak oii sangat terasa, jalan pula berbatu batu tapi demi nak kain murah buat langsir, terujalah sangat. Tapi kan kainnya merapu jugak, macam kat plaza gm, macam kat lorong haji taib... Tapi semangat orang perempuan tak dapatlah ditahan tahan..........

adina said...

memanglah semangat perempuan tu tak blh ditahan tapi sape yg susah,fikir sendirilah