Followers

Sunday, March 20, 2011

Telor Setengah Masak

Salam ... selamat pagi.... aku nak mulakan entry lagi.... Kekadang terasa malas juga sebab tak nampak komen kekawan walaupun satu..... Kalau kita masuk banyak banyak pun nampak macam tak berhasil sebab tidak menarik minat. Akhir kata, kita lupakan soal siapa nak baca... fikir soal memperbaiki apa yang kurang. Mungkin kita jauh ketinggalan, bukan sahaja dari segi nama tapi dari segi kualiti. Mungkin kita perlu tajuk yang hebat, cerita yang indah indah......................



9 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

alor jgn la merajuk =)
nnt pinky dtg sini lg ye..kdg2 dalam kepala duk igt panglima muda..rupa2nye under perjalanan pulang..

Panglima Muda said...

tak merajuk... saya merajuk kat fb, kekadang malas bukak..macam tak de faedah... seronok kat blog.....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
ya seronok di blog gua sokong... err pagi pagi pic tu bikin lapo

Marina Monroe said...

Salam Ziarah, Ohhh...tuang kicap dan lada putih sikit, perrghhhh..sedap

Panglima Muda said...

hari hari mau gemuk dibuatnya

IxoR@ said...

roti dan telor separuh masak...

yummy!

permulaan yg baik di pagi hari....

:D

CETUSAN SEIKHLAS RASA said...

Menyelerakan tapi kalau makan hari2... mau tembam lagilah...

Panglima Muda said...

hari hari ada je gambar barang makan

Percaya said...

mai la skit...