Followers

Tuesday, May 3, 2011

Setan Goris Menang

Salam.......... pagi tadi ada seorang kawan datang berjumpa aku bersangkutan dia kena tipu semalam. Ceritanya dia dan emaknya pergi bershopping shoppinglah kat Selayang. Tiba tiba timbullah 2 ekor melaun membawa peraduan goreng dan menang. Kawan kita dan emaknya pun layanlah budak budak itu sehingga membawa mereka ke pejabat gores menang tu di Kepong. Sampai disana mereka pun ditawarkan dengan hadiah hadiah istimewa sehingga terkorbanlah RM 500/- sebagai deposit bagi sebiji kereta. Bakinya dalam RM 4000/- lebih dijanjikan akan diberi pada hari ini.

Pada hari ini beliau tersedarlah bahawa belaiu akan tertipu dan terus menghubungi Hal Ehwal Pengguna. Orang disana suruh beliau pergi sendiri membuat tuntutan semula RM 500/- dan jika tidak dapat duit itu hubungi semuala pihak Pengguna. Sikit punya haru pergi sorang sorang mintak duit, nak kena ketuk mampus. Takkanlah sendiket tu bodoh bengung sangat  .............. Akhirnya pergilah ke balai buat repot polis...........

gambar hiasan

6 comments:

Panglima Muda said...

dia dah dapat duitnya Rm 500/-

adina said...

alhamdulillah

Percaya said...

macam mana bleh dapat balik??

Jose Ramon Santana Vazquez said...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


COMPARTIENDO ILUSION
PERJALAN PULANG

CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...




ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

José
Ramón...

Panglima Muda said...

dia kata apa ha... tolong terjemah..

papajahat said...

Dia kata dia tak pi sekolah pasai tu la bahasa dia orang tak paham dan suka ponteng sekolah, dah besor panjang
masih tak tahu membaca dan menulis menyusahkan kekawan dan orang ramai untuk membaca.