Followers

Sunday, May 15, 2011

Vedio Sex Bersumpah Laknat

Salam Ahad.......dah banyak dah kaki buat lawat tapi tak ada apa apa pun............ Korang cuba tenguk kat Chow Kit hari ini
 banyak orang jalan jalan

 baju bundle pun masih ada orang sanggup pakai

perniaga mencari rezeki ,anaknya masih  dalam buaian

Sana sini riuh rendah pasal ugama resmi, sampai ada yang nak jihad........... tolong jihad kat sini. Jangan duduk sedap atas kerusi melaung laung pasal ugama, pasal ugama resmi tapi pelacuran tak terhapus

 siapa nak bantu mereka disni

 mereka mencari rezeki sesuap nasi

 pelacuran masih berluasa, walaupun mereka mempunyai keluarga , punya suami dan anak

 apek masih berseluar pendik

 apek ini tetap mencari pelanggan

anak muda juga pandai mencari kepuasan

Korang tok sah sibuk sangat pasal vedio sex tu, sumpah laknat pun tak payah tenguk sangat. Dia orang dah kaya dah, surat khabar pun dah banyak laku. Orang melaung laung tu dapat untung, korang dapat apa ? Cuba kita pakat pakat buat tak tahu, tentu dia orang sakit kepala. Apa salahnya orang yang buat vedio, orang yang tak mengaku bervedio, orang yang berlakun, orang yang bersumpah kita masuk dalam bot dan karamkan dilaut........... Asal sahaja ada orang buat kontrovesi kita buang kelaut...................... Aman pasti aman.

4 comments:

azieazah said...

Kalu boleh aman, boleh saja kita pakat campak ke laut. Takut semua memang jenis terror berenang, balik ke darat. Buat onar lebih dasat, macam lanun. Lagi parah....

Panglima Muda said...

campak kat laut merah tu....atau laut hitam........

Citarasa Rinduan said...

dari layan mereka lebih baik kita layan video agama..mengaji ker

PS: pak din...selamat malam..

aeshcame said...

yup betul2.. buat smething more beneficial for the world..