Followers

Saturday, June 11, 2011

Kenduri Orang Melayu

Salam...........bila kenduri kendara, orang dapurlah penat sekali , berbeza dengan orang bahagian depan yang mendirikan khemah

 tuan khemah dok isap rokok

 budak budak bujang mengerjakan ayam


 angkat jangan tak angkat



 Malam tu selepas kenduri pengantin pun telentang tetapi orang dapur tentu akan lebih telentang kerana keletihan tapi yang untung orang yang datang makan tapi hulur seringgit dua dalam tisu...................

3 comments:

IxoR@ said...

bila kenduri buat kerja gotong royong jugak best!

klu panggil katering... mcm tak mesra dengan orang keliling...

;)

azieazah said...

Bagus juga masih ramai anak kampung yang sanggup turun bergotong-royong. Katering tu kerana nak mudah kerja. Maklum dah tak ramai kederat kuat yg boleh diharap buat kerja kenduri...

apapun yang penting majlis harus lancar dan tetamu dapat makan dgn sempurna...

Dell + Lenovo vs Mac = AA kalah...!

Panglima Muda said...

kami orang terpacak tegak je.... tak de kerja... semua kerja telah diambil alih