Followers

Sunday, August 21, 2011

Kereta Sakit

Salam.................ingatkan nak raya boleh senang tahun ni... tak jugak.... hari itu repair break kena RM 100 lebih.  Lepas tu tukar starter 2nd hand RM 80. Semalam hujan lebat tiba tiba waiper sebelah tak jalan. Hari ini tukar lagi  kena RM 65/. balik ke hotel starter rosak balik.... Pergilah ke kedai kena RM 120/. Esok tak tahu apa pulak. Nak tukar kereta baru.... huh  ada duit ke. Orang cakap benda lama tu lagi baik, dulu semalam aku tenguk kereta mivy baru kena bamper orang dah koyak tepi.....Tin apalah dia orang pakai. Kalau boleh jahit tak apalah... Tuan kereta sedih sebab kena cari satu pintu baru


3 comments:

CETUSAN SEIKHLAS RASA said...

Bila berkereta... adakal itulah masalahnya. Kira ok lah kalau ada duit di dalam poket... Buatnya tengah kering... jalan kakilah namanya. Sabar je lah....

hani@debumelukut said...

ada saja kan perkara yg memerlukan duit? time nak raya ni, poket panas aje..senang jadi anak2, raya dapat duit..

Panglima Muda said...

kalau ada anak kecik untung ya.. boleh biay collection.. anak anak saya dah besar...