Followers

Tuesday, October 25, 2011

Akan Kucabut Nyawamu

Salam..... Aku kembali memikirkan tentang kejujuran kawan kawan, disebalik segala kata kata doa, segala yang sunnnah, segala yang benar berlandaskan Quran.... duit aku entah lesap, entah kemana digunanya.......Ribu jugak ni.....nak cakap pasal agama kat mana pun boleh...tapi ini duit sape mau kasi.........................

Masa menjanjikan projek tu manisnya bukan main sekarang semua manis dah hilang. Masa ini kalau kita tak fikir pasal agama dah pasti pergi rumah tok bomoh. Biar "anu" nya tumbuh kat dahi, biar dia malu seluruh dunia. " inilah rupanya pembalasan manusia penipu " Cakap sahaja bolehlah.. siapa yang terkena pasti marah, ingat duit senang ke nak cari, nak perabih senanglah.....Masa ini tak perlu berhadis berhadas, aku tak percaya dah......., aku tak perduli kau anak siapa, anak nabi pun tak ikut perentah tuhan, inikan pula kau.....

No comments: