Followers

Wednesday, December 21, 2011

Esok Yang Indah

Salam..............

Ya Allah,Tuhan(yang memelihara) manusia, yang menghilangkan kesusahan, sembuhkanlah. Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada sesuatu penyembuh kecuali kesembuhanMu, sembuh yang tidak diiringi sakit juga penderitaan kecuali kesembuhannya."


Malam ni kenalah puasa sekejap, esok nak pergi jumpa doktor untuk periksa darah. Bermula dari minggu lepas dah mula makan berpantang dan makan ubat. Dalam umur umur begini dah kena kencing manis. Hari itu semasa hadir di perjumpaan blogger, cuma sentuh mee goreng je. Geram jugak tenguk orang makan sedap sedap. Nak tenguk orang perempuan cantik cantik... jauhlah sekali...Pertama ingat diri dah tua, Kedua ' jangan nak mengada ngada. Ketiga , kepala dah botak dah tak hensem, Kelima.. memang tak ada masa.....




Terimakasihlah kepada si tukang ambil gambar ni... Kita asyik petik sana sini dan terlupa gambar sendiri.





4 comments:

JunAina said...

Tuan panglima...
Pengertian cantik bagi gadis2 zaman sekarang sudah berubah, biar kepala botak atau perut ke depan yang penting poket tebal.

So siapa yang tergolong dalam kumpulan ini berhati-hatilah, jgn sampai masuk jerat.

ibundo said...

salam tuan panglima..
saya pun jamah sikit2 ala kadar.

eelobor said...

Assalamu'alaikum Tuan,

terima kasih kerana berkunjung ke blog saya. berbanding dengan saya yang baru masuk alam 30-an tetapi sudah ada banyak penyakit yang datang. Mungkin ini ujian atau kifarah dari Allah ke atas saya. Semoga kita semua terus di pelihara dan bersyukur atas nikmat kesihatan ini.

nyanyisunyi said...

Assalamualikum PM..
perempuan zaman sekarang tk pandang rupa,botak atau perut ke depan atau hak org,yg penting poket penuh..banyak yg nak kena jaga bila meningkat usia mcm kita ni kan...