Followers

Sunday, January 1, 2012

Pernikahan Di hujung Tahun

Salam........semalam penutup tahun baru, aku pergi ke majlis perkahwina anak sedare di Ampang Tasik. Ramailah ahli keluarga yang datang manakala aku datang hanya menolong untuk makan. Abang aku pakai "catering ". Kekadang dalam kenduri orang melayu ni aku heran jugak apabila semua kerja dah  berupah tapi kita masih sibuk nak berlengas lengas ketiak..... Time tu pengarah pun banyak juga....Biaorlah bebudak tu buat kerja dia orang, tuan rumah mencukupi salam dan terima duit...............


masa untuk menjeling

pengantin kena warning...

ambik gambarpun siksa..gambar hp orang pun masuk

sempat bergambar dengan anak buah


biasalah...adat adat kat tempat makan...

Bair apapun aku nak mengucap selamat pengantin baru dan pandai pandailah bawa diri. Hidup ini tidaklah seperti apa yang kita impikan. Muga muga Allah mengampuni dosa dosa aku, anak bini aku, emak saudara aku, kakak kakak aku, adik beradik lelaki aku. Semuga Allah memberi pertunjuk jalan kebaikan ... Amin

2 comments:

nyanyisunyi said...

Salam PM..
mudah2an pasangan pengantin dikekalkan jodoh dalam kebahagiaan hingga akhir hayat, selamat tahun baru buat PM dan mudah2an PM sekeluarga diberkati Allah.

akuzle ayu said...

amin3, pak din... kalo dh kenduri tuh ramei beno yg GK-Gilo Kuaso...huhuhhu