Followers

Thursday, January 12, 2012

Yang Pastinya

Salam..... pagi pagi ni ada beberapa orang budak tempatan dan pekerja asing mendapat sijil penghargaan dan sedikit wang kerana menjadi orang yang tidak pernah ponteng setahun, tak pernah mc dan tak pernah lambat. Aku sempat merakamkan gambar seorang budak bangla


unruk pengetahuan kekawan kat blog ni aku nak bagi tahu bahawa aku dah tukar no talipon kerana aku sedang diburu.....jadi elok sahaja aku paparkan disini no baru aku....


boleh nampakkan..PCL tentu dapat mengenal pasti.....

7 comments:

IMANSHAH said...

sapa yang buru tu

Marina Monroe said...

Kenapa di buru? hehehehehe

Panglima Muda said...

hutang hutang 20-30 tahun yang lalu, yang kita sendiri pun tak tahu kena tipu

Queenie said...

salam pM..

takbahaya ker dok bg no tepon cara terbuka?

jedi said...

kita kerja di jalan sama...jalan raja laut...

Panglima Muda said...

sesiapa saja boleh lihat no tu....tak bahaya sebab korang adalah kawan kawan....SB kalau nak ikut , tak ada no phone pun dapat

Pok Amai-Amai said...

ISh....hutang apakah itu?