Followers

Sunday, March 11, 2012

Ular Daun Di Tengah Hari

Salam.......sudah beberapa hari juga pm kekeringan modal.....dari kisah ugama kepada kisah dunia, akhirnya gambar perempuan vetnam mendapat sambutan di fb...begitulah jika perkara perkara merepek sememangnya orang suka. Di dalam perniagaan pula, rasa belas kasihan, maruah dan semangat kekawan harus dicampakkan ke tepi dan kita adakan pembohongan serta janji janji manis untuk dipercayakan........Hari ini pm jumpa benda ini di tepi pokok dan sudah lama pm tak tenguk

Cantik dan hijau dan orang kata ular daun. Waktu itu hujan panas menitik nitik dan kalau ditanya orang tua tua tentu sekali mereka cuba meramalkan sesuatu. Tambahan pula waktu itu majlis persandingan sedang berlansung. Nasiblah tak ada bebudak yang lalu kat situ...manalah tau tengah mengendeng ngendeng tenguk pengantin , tiba tiba ular tu patuk... Tak bisa kut...


Biar apapun pm nak mengucapkan selamat pengantin baru jugak.........

Disana juga pm nampak sebatang pokok yang entah apa namanya dan pm rakamkan dengan kamera buruk ini


Akhir sekali pm nak tunjukkan juga gambar pengantin perempuan, terlanjur dah tenguk muka dia


Nilah gambo kekawan pm ni dari Jabatan Bomba dan yang disebelah pm tu bapak pengantinlah

8 comments:

mamaijat said...

.....iissshhhkkk......
mamaijat tersangatlah geli ngn ular ni.....

Nong Andy said...

ular kapak pun hijau juga warnanya tapi amat berbisa

Telor Power said...

tak seperti ular daun. rasa ini ular lain ni...

Panglima Muda said...

yalah.. . semalam kepalanya lenggang lengguk..

c'axoera ヅ said...

katakan tidak pada ulaaaauuuuuuu

cinnamon.com said...

betul tu..kalau bab yg mengarut2 mmg dpt sambutan..

hanyut dan melalaikan akibat propaganda Yahudi,halus n senyap.

rasanya ular daun tak berbisa..tapi tetap takut juga.

mkn nasi minyak PM ye.

tahniah utk mempelai.

Panglima Muda said...

makanlah sikit, orang sakit cam tulah

maszull said...

assalamualaikum PM...selamat pengantin baru buat pasangan pengantin...:)