Followers

Thursday, April 12, 2012

Ada Yang Nak Kena Pelempang

Salam,

Anak siapalah ni, main pancut pancut suka suka hati. Kalau anak korang cam mana nak buat misti kena titik sampai puas....kan..... Yelah tepi katil begitu biasanya tempat orang tua tua sembahyang, lepas sembahyang boleh lending......Pesan orang tua tua " sayang anak tangan tangankan............

4 comments:

Siti_btp said...

Assalamualaikum PM,
Itu kecil bayangkan anak lelaki istimewa saya berusia 17 thn masih terlepas lagi..hancingnya!!

Tak tahu 10 thn akan datang masa tu kudrat saya pun dah tak larat membersihkannya..Tak termasuk 2 anak istimewa saya yg lain..

Nak lempang ke,nak rotan di orang tak mengerti kadang2 kesabaran hilang juga nak ajar dah puas dah di orang tak faham..

Kalau orang lain jaga mesti dibenci.Sekadar luahan hati

Telor Power said...

selamba badak jer kehkehkeh...tapi still cute

Panglima Muda said...

kecil kecil begini apa pun boleh

Nong Andy said...

"sayang anak tangan tangankan"

* susah jadi ibu bapa ni rupanya.. (baru tahu rasa mak bapak aku bila aku nakal dulu2)