Followers

Wednesday, June 20, 2012

Hospital KKB

Salam......beberapa hari pm tidak menjenguk ke sini kerana keadaan pm yang tidak tentu hala sekarang. Bapa pm sudahpun menjangkau umur ke 87 tahun jikalau mengikut apa yang tercatit di dalam ic. Bagi pm usianya lebih dari itu kerana orang orang zaman dahulu main agak agak sahaja umur mereka.

Ada orang menyatakan bahawa usia yang panajang adalah merupakan bonos bagi kita. Bagi pm kalau boleh janganlah terlalu pnajang jika badan tidak sihat. Apa guna umur yang panjang kalau separuh dari keadaan itu kita telah nyanyuk dan tidak menentu keadaannya. Pada saat itu anak anak disuruh bersabar dan diiingatkan tentang ujian tuhan.................

Kini ayah pm berada di hospital KKB, suntikan dari budak budak ambulan telah membantu untuk umurnya panjang. Selepas ini anak anak yang ada akan terus berkorban selagi ada hayat...............Seperti biasa di dalam situasi haru biru kita akan melihat telatah adik beradik kita dan kita juga bukanlah orang terbaik diantara mereka. Apa yang boleh kita lakukan, lakukanlah........Kalau tidak boleh , nak buat macam mana.
Apa yang berlaku pm terima dengan reda dan belajar jadi reda.........




2 comments:

JunAina said...

Semoga ALLAH mempermudahkan segalanya.

Panglima Muda said...

insyallah