Followers

Monday, January 14, 2013

Kain Samping Merah

Salam........, semalam pm jadi orang pintu depan.....

Memang terasa jangggal bila pakai baju warna itu dengan  samping merah .....Kalau YB pun tak sanggup ..sangatlah tak cantik..... Ini kes terlupa bawa kain samping, maka pakai ajalah....Pm sebaris dengan anak anak sibuk sibuk jadi penyambut tetamu


Apapun pm mengucapkan selamat pengantin barulah, kalau buat kat stadium merdeka pada 12hb hari sabtu itu tentu lagi hebat...


3 comments:

azieazah said...

Kadang2 bila kita pakai pelik, kita jer rasa pelik tu. Padahal orang tak pun perasan. Buat selamba saja. Lagipun orang lebih nak fokus tengok pengantin dan makanan. heheheh chill laarr bang!

Kakcik Nur said...

Kakcik tengok ok je...

Panglima Muda said...

ha ha ha...saya terasa pelik, macam masuk estate je