Followers

Thursday, April 18, 2013

FUCK ...LAH

Salam.....

Pm suka tajuk ni....Selalu pm terbaca dalam entry orang lain pasal benda fuck fuck ni.... Tapi sebelum itu pm nak sebut sikit tentang orang dulu dulu berlaki buni.... Bila sahaja ada pertengkaran tang benda fuck fuck ni lah orang tua sebut sebut. Gunanya untuk menyelesaikan kerumitan, akhirnya perbalahan tadi berakhir dengan  ketawa..............



Cerita fuck kali ini adalah berlegar tentang "saya pilih mengundi'.....Ada orang tanya pm undi apa? Sebenarnyalah nak cakap sikit, bila pm teringat tentang bapak pm, dia ini dengan megah berbaju putih seluar putih dan memakai lencana UMNO dan juga memakai songkok. Masa itu orang melayu tidak ada perasaan berbelah bagi. Seronok di zaman arwahyarham Tengku Abd Rahman, zaman Tun Abdul Razak....

Sampai ke zaman pm, bukanlah nak membohong... kan .... kalaulah ada orang dapat baca IC pm... Dah beberapa kali beratur mengundi tapi tak pernah bersorak macam orang gila keliling Kuala Lumpur. Pm pernah pangkah tok aji berserban ...tak nampak apa apa pun kesudahannya, pernah pangkah cina roket.. cam tu juga ceritanya dan pernah juga pangkah manusia bersongkok dan berdacing.....Dia orang ni kalau dah kaya.....payah nak cakap. Pernah makhluk tu tanya pm " awak kenal saya siapa ?" Fucklah... kalau rakyat tak pilih korang, korang jadi macam kita orang inilah.....



Hari ini pemimpin pemimpin penuhi hidup mereka dengan cerita fuck...Tak habis habis liwat hentam belakang, tak habis habis keluar gambar telanjang, ada yang kena tangkap basah sampai ustazpun kena, ada yang hisap hisap dalam bilik air, ada gambar panjat panjat....Betullah fuck tu.....Korang nak memerentah negara ke atau nak tunjuk terror siapa pandai fuck........



Rata rata kalau ditanya di dalam hati perut rakyat, mereka sayangkan BN  tak ? Tapi apa pasal nak tumbangkan negara kasi roboh ? Sebabnya mereka benci melihat pemimpin pemimpin yang cakap berbunga bunga. Kalau janji sudah ditepati tak payah sebutlah, bukannya rakyat tak ada mata tak ada telinga. Tapi yang penting kasi bungkus orang yang dah sangat kaya itu. Sudah puas merampas hak rakyat, sudah puas sedut sana sini , kasi bungkuslah...Jangan pakai lagi.....Ini bila BN dah menang, dia ambik balik mangkok mangkok tu.....bagi kaya balik.... Jadi budak budak muda mula menyampah.....Budak budak  budak kata nak tukar kerajaan.....Kerajaan baru nanti akan bagus ke ? Atau dalam kerajan baru itu masih ada muka lama yang pernah kenyang semasa duduk dalam BN dulu. Asal kalah sahaja, lompat parti, asal kecewa sahaja lompat parti.... Asal nak mengundi sahaja , banyak drama masuk TV. Banyak orang keluar parti beramai ramai... dengan alasan kecewa..... FUCK LAH..............

Abang abang, pakcik pakcik yang pm hormati di luar sana......kita bukan sehari dua di sini...Kita telah mengundi setiap lima tahun......Bukan sahaja tahun ini sahaja. Kita telah lihat drama ini bertahun tahun, kita telah lihat tukang sorak disana sini. Ada duit adalah sorak, kita pernah lihat duit berkotak kotak dibawah meja...Kita sayangkan negara kita.......tapi bukanlah parti parti liar itu.......Cakap Tak Serupa Bikin....... fuck lah.......


No comments: