Followers

Saturday, April 20, 2013

PILIH PAS ATAU BNNNNNNNNNNN

Salam........

Hari ini tak usah mencarutlah.... tak baik....Marah memang marah sebabnya asyik kena bodoh sahaja. Sebenarnya dah beberapa hari dari minggu sudah pm tenguk jalan ke rumah pm asyik gelap aja. Bendera parti yang dipasang tentulah tak nampak. Lainlah macam pilihan raya di Hulu Selangor dulu... Terangnya macam hari raya. Sudah nak agak, mungkin ada pihak tak bayar duit api......

Apa yang pm tahu, laluan masuk Taman Kasturi tu ada bendera PKR., ada bendera PAS... BN pun ada tapi tak banyaklah....Rata rata  di jalan raya nampaklah bendera PKR. Namun bendera yang banyak bukanlah menunjukkan kekuatan parti. Bilik gerakan BN biasanya cantik cantik, duit banyak dan boleh pasang bunga sana sini.

Semalam pm ambik gambar dekat bilik gerakan kawan kawan di Chow Kit.


Ada meriam kat belakang tu nak menembak.............

Kemudian pm ke sebelah sana pulak


Setakat ambil gambar ini sesiapa pun boleh, tapi korang pilih parti apa ? Jangan pilih parti PAK KADUK  ya..... tergadailah semuanya.......Tapi pm pun ada dengar orang yang dah mengutip duit BRIM tapi tak mahu pergi mengundi...........Patutlah Nik Aziz ada mengata tempuh hari........apa dia sebut... macam haiwan ?


1 comment:

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

pagi2 singgah sini..meriah dah dengan bendera =)