Followers

Sunday, December 18, 2011

PERJUMPAAN BLOGGER 18 DIS 2011

Salam....... Dengan izin Allah semuanya berlansung dengan baiknya. Dapatlah saya menghadirkan diri ke majlis perjumpaan blogger walaupun saya ini bukan dikenali ramai. Saya mencatitikan kedalam buku lawatan sebagai pakdinrasa walaupun saya telah dikenali oleh rakan rakan sebagi Panglima Muda. Pertemuan yang sebentar mengizinkan saya menemui Dato' LF , datin, Kak Cik dan rakan rakan yang lain tetapi yang lebih mesra dan terasa sudah lama berkawan adalah pakcik lie......

 Bacaan doa
 seperti biasa dekat tempat makan
 kakcik





Sungguh banyak makanan disana tetapi saya hanya dapat menjamah mee goreng. Ini adalah kerana  saya terpaksa menjaga pemakanan saya untuk beberapa hari ini. Maklumlah kurang sihat walaupun nampak sihat..



Terima kasih saya ucapkan kepada dato lf dan penganjur majlis ini kerana menjemput saya  dan dapat saling mengenal............


Mudah mudahan ianya akan menjadi satu perjumpan yang lebih besar dimasa akan datang........




Perjumpaan ini adalah perjumpaan yang sangat baik kerana ianya tidak menimbulkan soal politik, tidak ada fitnah memfitnah dan lebih kepada perjumpaan ahli keluarga yang besar.

15 comments:

lieynanilaz said...

seronok dapat jumpa kenalan dan saling mengeratkan ukhuwah...semoga akan ada majlis seperti ini lagi...:)

Panglima Muda said...

seronok

Laili said...

meriahnya..

salam perkenalan dari ciklaili.com

luahfikiran said...

SALAM,
AMAT BERGEMBIRA DAPAT BERTEMU MUKA DGN PM TADI ... INSYAALLAH, KITA JUMPA LAGI DALAM MASA TERDEKAT INI . NO HP PUN ADA ... NATI KITA CALLING2

Citarasa Rinduan said...

pak din..
wahhhhhhhhhhh

sukanya ayu dengan entry nie.
tapi pak din kena betulkan dulu, yang pegang mick tu blogger azieazah, yang duduk tu kakcik..

karang salah orang pulak.. hehehe

KhaiRin said...

pic sy tersorok hehehe..
hrp2 ada buat gathering cm ni lg nnt

azieazah said...

Terimakasih Bang DIN, sudi hadir bersama keluarga.

Tapi seperti komen AYU CITARASA, saya pun keliru.

Agaknya caption tu merujuk Kakcik yang sedang duduk itu agaknya.

azieazah said...

AYU, itu tandanya, Kak Azie ni tak ler terkenal pun...

akuzle ayu said...

tqvm sudi hadir, pakdin.. pizza tuh pakdin yg bwk? sedappp!!

kakcik said...

Terima kasih PM kerana sudi datang walau seketika cuma. Yang sedang berucap tu Azie, kakcik cuma duduk je kat sebelah tu...

Panglima Muda said...

saya tahu yang mana satu kak cik.. gambarkan ada...yang pentingnya dapat berjumpa.... tang wajah tu bolehlah agak agak...seperti juga pakcik lie, dia angkat tangan dari jauh...kami macam dah biasa jumpa.

Anaa said...

salam PakDin.. datang menjengok kali pertama.. kenal lepas hadir gathering rumah dato LF.. :)

yang berdiri tu kak azie, yang duduk tu kakcik seroja ...saya takde dalam kemera pakdin :) ..

[PCL] said...

suka bila bersua dgn pakdin..panglima muda..

gedek! said...

Semoga kita jumpa lagi dan dapat berborak panjang...

nyanyisunyi said...

Salam PM
first time sy singgah sini..tertanya2 juga masa di rumah Dato...siapakah gerangan PM..hari ni baru tahu walaupun dah jumpa haritu..sila singgah blog sy jika sudi..