Tuesday, March 8, 2011

Kenduri Kahwin Lagi

Salam, seperti biasa beberapa tak update...... Ahad lalu aku ke Sekincan Selangor, ada kenduri kahwin dirumah kenalan. Sampai disana pukul 1.30 hari dan waktu majlis persandingan dan makan beradat pun dah lepas.
Inilah gambar pengantin tu....

Aku ni kira orang nasib baik sahaja. Biasalah makan cari sendiri dalam tray. Apa yang jumpa kira nasiblah. Kebiasaan nasib menyebelahi aku.

Inilag makanan kegemaran aku, kaki lembu.....yang tinggal last untuk aku. Aku pun mintak tuan rumah pisau untuk melanyak benda ini....

4 comments:

azieazah said...

Maaf Bang..

pertama kali saya baca tajuk entri ini, saya tersilap saya ingatkan orang buat kenduri kerana dia berkahwin lagi..

rupanya kenduri tu yang lagi dan lagi... aduhai. Cemana saya leh terfikir ke situ? ampunnn!

Hari Wanita Sedunia ke-100: Aku Bangga Bermula Sebagai “Nor”...

anntaj said...

kaki lembu sup best juga...
:)

perjalanan pulang said...

saya ni jarang pergi kenduri.... sekali sekali ambil gambar leeee

Unknown said...

sayani lagilah jarang ke kenduri asyik kerja saja biasalah kerja hotel manada cuti sabtu dan ahad pun kerja

TUBUH YANG DURHAKA

 Salam, Manusia ini kalau terlalu sangat rasa sakit, dia akan hilang sabar. Marahnya bagai tak mengenal tuhan dan mula merapu dana cakap yan...