Monday, May 7, 2012

Selamat Tinggal Dunia

Salam.......

Semalam telahpun kita tinggalkan dengan kenangan manis dan sumpah seranah. Apa apa pun semalam tidaklah dapat pm berjumpa "Saleem" menyanyi kat tempat majlis berdengung itu. Tapi mereka juga kelihatan menghiburkan kanak kanak dan dengar khabarnya jalan ditutup sampai jam 12.00 malam.  



Sempatlah anak pm jadi budak budak kat sana


Inilah dia ular kecik yang sudah dibalut mulutnya......Sesiapa yang penggeli tak usah pegang.


Ada minuman free...biasalah promosi ....

Hidup di Malaysia ini mewah jugak kerana dengan tiba tiba kita akan melihat hiburan percuma di tepi jalan. Masa itu kita boleh bawa anak bini dan bayi yang masih kecil melihat hiburan semasa. Ye lah waktu kecil kecil inilah kita patut ajar mereka melihat hiburan supaya waktu dewasa nanti mereka tidak menjadi kera sumbang dan tidak tahu bercampur dengan masyarakat.


Kemewahan di Malaysia akan dapat juga kita lihat di masjid masjid. Banyak orang bersedekah, makanan melambak lambak di sana sini. Nasib kita tidak seperti di negara orang kulit hitam.... Sudah hitam , hidup juga penuh kehitaman... Tapi hati kita pula semakin hari semakin hitam, tak sempat diputihkan menjelang kematian.

1 comment:

Telor Power said...

beribadahlah selagi bernyawa. kita tidak tahu bila kita akan di panggil oleh NYA

TUBUH YANG DURHAKA

 Salam, Manusia ini kalau terlalu sangat rasa sakit, dia akan hilang sabar. Marahnya bagai tak mengenal tuhan dan mula merapu dana cakap yan...