Followers

Wednesday, March 30, 2011

OH DUIT

Hari ini aku pegang duit......................bukan tanda kekayaan tapi pergi membayooo cukai tanah


Seronok pegang duit dan bila dah bayoo tak nampak apa apa pun

9 comments:

Qaseh dalia adelia said...

nak sikit duit hehe

Panglima Muda said...

huhuhu,,,abis dah

ladyzamea said...

baru nak sikit..
dah abis pulak...
xper..pasni cari lg..
itulah kerja kita slagi x tutup mata..
cari duit dan habiskan...heheh!!

siti murni said...

duit...duit..huhu...tebal nye sekejap je..masuk hari ke 2 lepas dapat gaji..nipis lah ia..huhu

MataHati @ MH said...

duit, sebanyak mana pun kita pegang, hanya singgah sekejap jer ditangan kita sebelum bertukar pemiliknya

Citarasa Rinduan said...

pak din,.selamat malam

aduhai......bab duit nie kalau salur kejalan yang benar..insyallah..akan tebal juga poket sentiasa

tapi kalau buang duit kejalan yang salah...nampak gayanya...tipis jerlah poket seluar kita..
kan?

Panglima Muda said...

tebal hanya cukup bulan....

Jijahh @ f.k said...

hheheh nama pun duit .. memang tak penah lekat di tangan ... tambah kalo segulung macam tu ... tambah best lagi kalo masuk pasaraya ... hilang akai jadinya :D

Tok Kiyai said...

Askm Panglima Muda
Kalau tgk pada duit tu, byk betul tanah tuan..