Saturday, November 20, 2010

Makan Sup Kaki Lembu

Selamat Hari Raya Haji.... Itulah ucapan saya untuk tahun ini 2010.... Tapi saya kehilangan kucing saya, dia tak balik balik, mungkin dia cari rumah yang sejuk ada air-cond, mungkin dilarikan budak budak jauh ke kawasan lain.... Seperti yang pernah saya sebut dulu, saya beraya di Kermata AU1... Saya suka kesana sebab ada makan ... Tempat lain juga ada makanan tapi berbeza disini. Mereka menyediakan makanan sebelum solat Hari Raya Haji


Dengan tanpa pilih bulu selesai sahaja Khutbah  Hari Raya , maka kita mulalah makan walaupun orang yang makan itu belum tentu sama sama membantu mengerjakan korban


Ini pak cik peluk kuat kuat



Berebut rebut makan

Masih ada disiplin untuk beratur

 Lepas makan basuh sendiri

Sedap lagi duduk bersila

Termenung sebelum dikorbankan



Idzham bergaya ditepi surau

Inilah masanya kita berkumpul dengan saudara mara dan adik beradik. Masak sama sama masak dan pening sama pening kerana banyaknya makan bihun sup..... sup kaki lembu.....

No comments:

TUBUH YANG DURHAKA

 Salam, Manusia ini kalau terlalu sangat rasa sakit, dia akan hilang sabar. Marahnya bagai tak mengenal tuhan dan mula merapu dana cakap yan...