Followers

Sunday, October 24, 2010

AHAD YANG MEMBOSANKAN

Salam

Hari ini hari Ahad, boring betul. Budak budak student dah tak ada lagilah boring. Dulu waktu mereka ada bolehlah aku membebel sikit. Sekarang semua dah balik dan perasaan sedih pun dah hilang satu persatu. Hari ni tenguk muka Myamar dan bangla ajelah.... Semakin lama semakin penuhlah dengan depa kat Malaysia ni. Budak budak melayu mana nak kerja susah susah
 Dia dah tak goreng telor lagi...duduk atas kerusi je

Tinggal gambar aje... tahun depan kut datang dari Ghana ke dari Somalia ke yang canggih canggih dan mengancam

1 comment:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

20 tahun dari sekarang dia orang ada ngo dan parti politik padan muka kita