Followers

Monday, September 3, 2012

APO NAK DI KATO

Salam..........

Dah habis open house atau belum ? Minggu pertama pm memang beraya, namun makan makan terpaksalah dikawal. Walaubagaimanapun masih jugak terasa nyut nyut di kaki. Ada sedara mara yang gaut pulak tidaklah dapat menahan sabo bila melihat rendang daging, daging kambing, lemang dan ketupat...



Ahad minggu pertama itu, pm ambil langkah puasa 6. tetapi sangkut sehari sebab ada pulak nak beraya raya di hari jumaat lalu, hari sabtu sambung balik sehari dan semalam beraya baliklah.....Dalam musim perayaan ini susah nak mengelakkan yang manis manis, kebanyakkan kueh melayu gulanya bergantang.... Lepas ni agaknya kena puasa mingguan. Badan pula makin kurus dan tak hensem macam dulu.............



5 comments:

TA said...

Assalamualaikum wbth...

Tahun nie bila tgok lemang fobia.......3 syawal makan lemang pastu sakit perut .....guling2...adoi...mungkin rendang yang jadi punca kot...?

Panglima Muda said...

kita mana pernah serik

atuk said...

Assalamualaikum PM

tak habis raya lagi ni...
raya kan sebulan...he he

Panglima Muda said...

salam atok....sekarang dah check darah...cuma 7.1

Queenie said...

Salam PM..

makan minum kat Malaysia ni mmg sedap2 belaka...malangnya lepas sedap terpaksa mengidap...

moga PM semakin sehat ya...berpantang sgt pun tak elok jugak kan? berpada-padalah...