Thursday, January 5, 2012

Salah Ibu Mengandung

Salam........

Tahun sudah gm aku suruh aku cari cone yang kuat tapaknya. Akupun pening memikirnya kerana cone biasa banyak dilihat di tepi jalan. Dia kata kat highway tu...Puas berulang dari KL ke Bukit Beruntung, tak nampak pun cone yang dimaksudkan. Akhirnya pada hari pertemuan blogger hari itu aku jumpa di tol Bangi. Maka benda alah tu kami orderlah........Bila benda dah sampai aku pun terperanjat

Korang tenguklah...gila betul benda ni nak letak depan hotel...Alangkah memalunya ........


Kat tol tu tenguk kecik aja.....salah aku ke....? dato lf dengan kak cik selalu tenguk benda ni., pcl pun ada tenguk kat Banting sane....Dari dalam kereta nampak kecik aja, nak hantar balik si supplier pulak kata tak ada yang kecik..... Last last aku suruh budak budak bergambar dengan cone tu..

6 comments:

Azman said...

Mana ada besar Baskaran lagi besar hahaha....kayuh jer lah...dia nak yang kuat kan,ni lah dia hehehe...

PCL said...

betul jgk tu, takdak salah order ke hapa...PM nak yg kuat tapaknya, cmtulah gayanya...gamak takmau bak mai banting pcl sudi...foc , haha.

atuk said...

Assalamualaikum PM

dari jauh dah boleh nampak....

Queenie said...

hehehe...

betul-betul...Baskaran lagi besar haha...oops!

azieazah said...

Laaa ada banyak saiz ker? Yang selalu saya dok tengok memang besor itu ler. Kat depan Pandan Jaya, berderet panjang merah tuh!

perjalanan pulang said...

benda macam ni sesuailah kat highway tapi tak sesuai letak depan rumah atau kat dalam shopping complex

TUBUH YANG DURHAKA

 Salam, Manusia ini kalau terlalu sangat rasa sakit, dia akan hilang sabar. Marahnya bagai tak mengenal tuhan dan mula merapu dana cakap yan...