Followers

Tuesday, April 19, 2011

Makan Ubat

Salam ..........bulan lalu jumpa doktor kerana sakit tekak dan batuk batuk.......Dah sebulan dah macam tu jugak. Salah kita sebab tak pantang. Dulu masa bebudak mana ada pantang. Kita boleh makan apa saja, rumput pun boleh dimakan. Sekarang makan coklet pun salah, makan udang pun salah, makan ice cream pun salah. Benda benda berjenama lagilah salah..... Salahnya bukan masa untuk kita makan... ialah dah 19hb... tunggulah gaji, nak makan gajah pun tak pa.........Cam mana pun doktor tu rekomen ubat ni.............RM 66/- sekotak. Orang tua eloklah makan dan orang yang nak dekat tua pun boleh........

2 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

get well soon pak din ;)
sila jaga makan..rumput jgn makan eh ahahaha

Panglima Muda said...

itu rumput padang pasir...kasi sejuk air