Followers

Tuesday, June 28, 2011

lelaki warga Myanmar dicari



Hla Kyaw Sein, Nyunt Win


TAPAH 27 Jun – Polis mencari dua buruh lelaki warga Myanmar bagi membantu siasatan kes bunuh seorang rakan sekerja mereka dari Bangladesh di sebuah reban ladang ternakan ayam di belakang Taman Ria, Air Kuning, di sini pada Khamis lalu.
Ketua Polis Daerah, Supritendan Roslan Bek Ahmad berkata, kedua-duanya ialah Hla Kyaw Sein dan Nyunt Win yang masing-masing berusia 36 tahun.
Katanya, siasatan polis menemui sebatang kayu berukuran 71 sentimeter panjang dengan kesan darah di bilik kedua-dua lelaki terbabit.
“Hasil siasatan polis mendapati kedua-dua lelaki itu melarikan diri. Sebelum kejadian, terdapat saksi melihat mangsa memasak bersama kedua-dua mereka di rumah pekerja ladang tersebut,” katanya.


P/S Orang malaysia suka bela bangsa ni, bagi makan, tempat tinggal dan buat laki....

2 comments:

azieazah said...

Bang,
dalam suka, ramai lagi yang tak suka.

Dalam setengah keadaan, kita macam perlukan mereka. Tapi dalam certain keadaan yang lain pula, kita rasa macam nak nyahkan mereka dari negara kita!


Entri Merapu Seorang Menantu (Hantu): Jangan Sekali-kali Bodek Mertua Mintak Pinggan Lawa...!

Panglima Muda said...

tu lah yang menyakitkan....dulu dulu tak pakai pun bangsa ni..malaysia ok je