Thursday, July 18, 2013

APABILA BUMI DIBELAH BELAH

Salam.......

Sungguh menakutkan apabila saya melihat bumi bergegar. Bangunan runtuh berkecai satu persatu manakala mayat bergelimpangan. Tsunami melanda mengakibatkan air laut naik ke darat, dikala itu saya merasakan gigi air mencecah kaki saya.



Saya kemudiannya menaiki bot dimana bot tersebut terus dilambung lambung. Menghempas kami semula ke darat dan menggelunsur menuruni bukit sehingga ke bawah. Saya melihat manusia yang cedera. Saya mahu menggunakan handphone saya tetapi dilarang oleh orang sekeliling. Saya terus berdegil mendial dimana hanphone tersebut tiba tiba tercampak bertaburan, baterinya cair seperti didihkan. Cermin mata saya jugatercampak dan pecah di atas lantai.............



Seorang lelaki budiman mendekati saya memberi cermin mata baru untuk saya................Itulah mimpi saya semalam.....


1 comment:

Tengkubutang said...

Follower ke : 306
Hai.. Salam Kenal..
done follow.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

TUBUH YANG DURHAKA

 Salam, Manusia ini kalau terlalu sangat rasa sakit, dia akan hilang sabar. Marahnya bagai tak mengenal tuhan dan mula merapu dana cakap yan...