Sunday, September 5, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalammualaikum kepada semua kawan kawan.

Kesempatan disini saya ambil untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Adilfitri kepada semua penulis blog dan juga kepada kenalan kenalan FB saya. Tahun ini adalah tahun pertama saya menjadi salah seorang penulis blog yang menulis mengikut gerak hati. Saya ingin meminta maaf jika sekiranya hasil tulisan saya itu tidak menunjukkan kematangan ataupun telah menyinggung perasaan pihak tertentu. Insyaallah saya akan belajar memperbaiki mana mana yang kurang. Kepada mereka yang telah saya lawati laman blognya, janganlah lupa bertandang ke blog saya. Kehadiran kawan kawan dengan komen komennya tidaklah membiarkan blog saya kesunyian. Amin

1 comment:

mankuchai said...

Salam,

Selamat Hari Raya dan selamat bercuti untuk Panglima sekeluarga.

TUBUH YANG DURHAKA

 Salam, Manusia ini kalau terlalu sangat rasa sakit, dia akan hilang sabar. Marahnya bagai tak mengenal tuhan dan mula merapu dana cakap yan...